Markedsføringsbibelen Denne norske utgaven er en oversettelse av den 11. amerikanske utgaven av standardverket innen markedsføring og markedsføringsledelse. Boken er bearbeidet og tilpasset norske forhold.Boken er tverrfaglig da den også baseres på andre relevante disipliner som økonomisk teori, atferdsteori og matematikk.Boken behandler alle de emner som en markedsfører må ha kjennskap til og beherske. Den dekker også strategiske, taktiske og administrative overveielser man står overfor i markedsføringsledelse.
Les mer
Denne boka er regnet som selve standard-verket i markedsføring og markedsføringsledelse. boka behandler alle de emnene som en markedsfører må hakjennskap til og beherske. Den dekker også de strategiske, taktiske og administrative overveielser mar står overfor i markedsføringsledelse. Boka er tilpasset norske forhold.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788205315822
Publisert
2005
Utgave
3. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal akademisk
Vekt
1661 gr
Høyde
206 mm
Bredde
255 mm
Dybde
40 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet

Forfatter