Denne boken handler om verdens mest benyttede reklameform, annonsen. Men samtidig handler den også om det finansielle grunnlaget for en stadig levende flora av lesemedier som aviser, magasiner, ukeblader og fagtidsskrifter. I langt mer enn hundre år har den oppsøkende annonsen vært reklamebransjens basisprodukt, men vet man egentlig nok om hva en annonse er, hvordan den fungerer, og hva den kan bidra med i forhold til andre reklameformer som film, plakater, brosjyrer og lydspoter? Boken oppsummerer forfatternes kunnskap på feltet og forsøker å avdekke hemmeligheten bak de gode annonsene. Med litteraturliste.
Les mer
Denne boken handler om verdens mest benyttede reklameform, annonsen. Men samtidig handler den også om det finansielle grunnlaget for en stadig levende flora av lesemedier som aviser, magasiner, ukeblader og fagtidsskrifter. I langt mer enn hundre år har den oppsøkende annonsen vært reklamebransjens basisprodukt, men vet man egentlig nok om hva en annonse er, hvordan den fungerer, og hva den kan bidra med i forhold til andre reklameformer som film, plakater, brosjyrer og lydspoter? Boken oppsummerer forfatternes kunnskap på feltet og forsøker å avdekke hemmeligheten bak de gode annonsene. Med litteraturliste.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788279351429
Publisert
2004
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Abstrakt
Vekt
610 gr
Høyde
241 mm
Bredde
170 mm
Dybde
16 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
286