Har de sentrale skolemyndinghetene strammet grepet på grunnskolen ved mye fellesstoff og sentral styring, eller har tvertom lokalt lærestoff og lokalt initiativ fått bedre kår i den reviderte mønsterplan. spørsmål som vektlegges i en rekke artikler om sentrale metoder, tema og overordnede prinsipper i boka. Boka henvender seg til alle som har med grunnskolen å gjøre, politikere, foreldre, lærere, skoleadministrasjon og lærerstudenter.
Les mer
Har de sentrale skolemyndinghetene strammet grepet på grunnskolen ved mye fellesstoff og sentral styring, eller har tvertom lokalt lærestoff og lokalt initiativ fått bedre kår i den reviderte mønsterplan. spørsmål som vektlegges i en rekke artikler om sentrale metoder, tema og overordnede prinsipper i boka. Boka henvender seg til alle som har med grunnskolen å gjøre, politikere, foreldre, lærere, skoleadministrasjon og lærerstudenter.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788200183389
Publisert
1986
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
293 gr
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
178

Forfatter
Redaktør