Boka handler om barn i barnehagen med stort læringspotensial. Forfatteren benytter seg av praksisfortellinger for å belyse hvordan barn med stort læringspotensial kan oppleve ulike hverdagssituasjoner. Hun forklarer også hvordan de ansatte kan møte nettopp disse barna i de ulike situasjonene. Barn med stort læringspotensial er ikke en homogen gruppe, men det er flere trekk som skiller dem fra jevnaldrende, og som praksisfeltet bør kjenne til. Disse barna trenger voksne som har kunnskap og kompetanse til å anerkjenne deres potensial, men også deres utfordringer. E-boken tilsvarer 1. trykte utgave, Oslo: Cappelen Damm, 2019.
Les mer
1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2019

Produktdetaljer

Publisert
2019
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
E-bok