I barns hverdagsliv inngår forbrukskultur som et sentralt element. Markedet retter nå oppmerksomheten mot de yngste barna. Samtidig vekker barns forbruk bekymring hos voksne. I boken presenteres temaer om barndomsforståelse av reklame. Et internasjonalt forskningsprosjekt om barn og forbruk, som inkluderer historiske endringer, er utgangspunktet for boken. Tora Korsvold er professor ved Dronning Mauds Minne Høgskole og har skrevet flere bøker om barn og barndom. Hun har blant annet utgitt e-boka Scandinavian Early Childhood and Consumer Culture.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788245017618
Publisert
2015-07-29
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Fagbokforlaget
Vekt
400 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
9 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
184

Forfatter