Boka tar for seg utfordringer knyttet til lesing på 1.-4. klassetrinn. Den beskriver bl.a. språkstimulerende øvelser, øvelser i språklig bevissthet, praktisk-metodiske tips for leseinnlæring, skriving og lesing som prosess, skriftforming og hvordan man kan få gjort diagnostiske avklaringer på de forskjellige klassetrinnene. Målgruppa er lærere på småskoletrinnet, lærerstudenter, pp-tjenesten og foresatte. Har litteraturliste.
Les mer
Boka tar for seg utfordringer knyttet til lesing på 1.-4. klassetrinn. Den beskriver bl.a. språkstimulerende øvelser, øvelser i språklig bevissthet, praktisk-metodiske tips for leseinnlæring, skriving og lesing som prosess, skriftforming og hvordan man kan få gjort diagnostiske avklaringer på de forskjellige klassetrinnene. Målgruppa er lærere på småskoletrinnet, lærerstudenter, pp-tjenesten og foresatte. Har litteraturliste.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788292375198
Publisert
2004
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Pedagogisk forl.
Vekt
940 gr
Høyde
175 mm
Bredde
246 mm
Dybde
27 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
391

Forfatter
Illustratør