Å bidra til skolebasert kompetanseutvikling en kartlegging av lærerutdanninginstitusjoners ressurser

Heftet / 2013 / Bokmål

Produktdetaljer

ISBN13
9788232102891
Publisert
2013
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Akademika
Serie
NTNU skole- og utdanningsforskning
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Sider
48
Vekt
180 gr
Se alle

Å bidra til skolebasert kompetanseutvikling en kartlegging av lærerutdanninginstitusjoners ressurser

Heftet / 2013 / Bokmål
Denne rapporten er en kartlegging av erfaring med utviklingsarbeid og etterutdanning ved landets lærerutdanningsinstitusjoner. Her kartlegges også lærerutdannernes kjennskap til forskning på de fire satsingsområdene innenfor skolebasert kompetanseutvikling ? klasseledelse og lesing, regning og skriving som grunnleggende ferdigheter ? samt kjennskap til forskning innen vurdering for læring. Formålet er å vise hvilke forutsetninger våre lærerutdanningsinstitusjoner har for å fungere som kompetansemiljø for satsingen på skolebasert kompetanseutvikling i ungdomsskolene fra høsten 2013. Målet til skriftserien Skole- og utdanningsforsking er å bidra til kunnskapsutvikling om skole, læring og utdanning. I serien gir vi ut både fagfellevurderte og ikke-fagfellevurderte antologier, monografier og rene forskingsrapporter.
Les mer
Nettpris:
119,-
101,-
Levering 2-6 dager

Produktdetaljer

ISBN13
9788232102891
Publisert
2013
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Akademika
Serie
NTNU skole- og utdanningsforskning
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Sider
48
Vekt
180 gr
Se alle
Forfatter
Se alle Se alle Se alle Se alle