Ikke konkurrer med rivaler - gjør dem overflødige! Det handler om å finne den strategi som gjør bedriften unik på markedet og skaper produkter som er overlegne i forhold til konkurrentene. Det gjelder å fokusere på kreativitet og nye ideer.
Les mer
Forfatterne presenterer nye strategier for å gjøre bedriften enestående i markedet og skape produkter som overgår konkurrentene i kreativitet. Ved å skape et "blått hav" av muligheter, det vil si skape en såkalt "verdi-innovasjon" får man mer etterspørsel etter nye produkter og konkurransen bedriftene mellom blir mer avleggs. Med litteraturliste.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788202321932
Publisert
2010-01-13
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm
Vekt
236 gr
Høyde
210 mm
Bredde
140 mm
Dybde
20 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
219