I denne boka viser forfatteren hvordan markedsføring, produksjon, ledelse, økonomi og andre disipliner samordnes til et helhetsperspektiv på foretaket. Boka er skrevet for utøvere av faget, folk som er ansvarlige for hvordan konkurransefortrinn kan skapes og folk som ønsker bedre forståelse av foretak og deres resultatoppnåelse.
Les mer
I denne boka viser forfatteren hvordan markedsføring, produksjon, ledelse, økonomi og andre disipliner samordnes til et helhetsperspektiv på foretaket. Boka er skrevet for utøvere av faget, folk som er ansvarlige for hvordan konkurransefortrinn kan skapes og folk som ønsker bedre forståelse av foretak og deres resultatoppnåelse.
Les mer
With a new introduction

Produktdetaljer

ISBN
9780684841465
Publisert
1998
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Free Press
Vekt
983 gr
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Engelsk
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
557

Forfatter