CRM i praksis er en bok for studenter, markedssjefer, konsulenter, prosjektansvarlige og potensielle deltakere i bedriftens CRMsatsning; ITmedarbeidere som jobber med markedssysterner, ledere, medarbeidere med kundekontakt og generelt for alle som er opptatt av, å endre sin virksomhet fra transaksjons til relasjonsøkonomi. Boka handler om hvordan virksomheten kan planlegge og tilrettelegge implementering av dialog- og relasjonsmarkedsføring i et CRMperspektiv. Den legger vekt pä hvordan man praktisk kan: . utforme en kravspesifikasjon til markedsdatabase . igangsette dialogmarkedsføring med overgang til relasjonsmarkedsføring . måle lojalitet og resultater . endre arbeidsprosesser . få med seg organisasjonen på de nødvendige endringer
Les mer
Boka gir ei innføring i hvordan en bedrift kan planlegge og tilrettelegge implementering av dialog- og relasjonsmarkedsføring i et CRM-perspektiv, dvs. en kundefokusert bedriftsstrategi der alle bedriftens operasjonelle funksjoner utføres for å tilfredsstille kundenes behov. Boka viser hvordan man kan utforme en kravspesifikasjon til markedsdatabase, igangsette dialogmarkedsføring med overgang til relasjonsmarkedsføring, måle lojalitet og resultater, endre arbeidsprosesser og få med seg organisasjonen på de nødvendige endringene. Har litteraturliste og stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788215000145
Publisert
2001
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
400 gr
Høyde
152 mm
Bredde
225 mm
Tykkelse
12 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
219