Boka belyser problematikken omkring det at lærerstudenter synes det er vanskelig å bruke nyere undervisningsmetoder i undervisninga til tross for at de vektlegger de pedagogiske ideene som ligger til grunn for metodene. Arbeidet tar for seg en lærerstudents øvingspraksis med matematikkundervisning i 2. klasse. Det er spesielt dialogmetoden som blir behandla. Har litteraturliste.
Les mer
Boka belyser problematikken omkring det at lærerstudenter synes det er vanskelig å bruke nyere undervisningsmetoder i undervisninga til tross for at de vektlegger de pedagogiske ideene som ligger til grunn for metodene. Arbeidet tar for seg en lærerstudents øvingspraksis med matematikkundervisning i 2. klasse. Det er spesielt dialogmetoden som blir behandla. Har litteraturliste.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788251912167
Publisert
1996
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Tapir
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
99