Denne boka tek føre seg leik, læring og lærarrolle sett i lys av det nye læreplanverket for grunnskulen (L97). Forfattaren tek opp ulike teoriar om leik og læring, og viser korleis ulike syn på barn, barndom og oppdraging har innverknad på læring i skulen. Det blir i denne samanhengen lagt særleg vekt på forholdet mellom leik, undervisning og læring. Boka er skriven for studentar i allmenn- og førskulelærarutdanninga og i videreutdanning i pedagogisk arbeid på småskulesteget. Med litteraturliste og register.
Les mer
Denne boka tek føre seg leik, læring og lærarrolle sett i lys av det nye læreplanverket for grunnskulen (L97). Forfattaren tek opp ulike teoriar om leik og læring, og viser korleis ulike syn på barn, barndom og oppdraging har innverknad på læring i skulen. Det blir i denne samanhengen lagt særleg vekt på forholdet mellom leik, undervisning og læring. Boka er skriven for studentar i allmenn- og førskulelærarutdanninga og i videreutdanning i pedagogisk arbeid på småskulesteget. Med litteraturliste og register.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788252157437
Publisert
2002
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Samlaget
Vekt
346 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
10 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Nynorsk
Format
Product format
Heftet
Antall sider
160

Forfatter