L97 gjør aktivitetspedagogikken obligatorisk. For at dette skal settes i verk, må lærernes vurderingspraksis reflektere mål og arbeidsmåter i planen. Boka tar sikte på å belyse hvordan en målrettet og systematisk vurdering kan føre til læring for den enkelte elev m.h.t. faglig, sosial og metodisk kompetanse. Den legger spesiell vekt på forholdet mellom vurdering og veiledning. Lars Helle er førstelektor i pedagogikk ved Høgskolen i Stavanger. Han har lang erfaring som lærer i grunnskolen, både på barne- og ungdomstrinnet, og er en etterspurt kursholder.
Les mer
L97 gjør aktivitetspedagogikken obligatorisk. For at dette skal settes i verk, må lærernes vurderingspraksis reflektere mål og arbeidsmåter i planen. Boken tar sikte på å belyse hvordan en målrettet og systematisk vurdering kan føre til læring for den enkelte elev m.h.t. faglig, sosial og metodisk kompetanse. Boken legger spesiell vekt på forholdet mellom vurdering og veiledning. Med litteraturliste og stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788251838955
Publisert
2000
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Tano Aschehoug
Vekt
605 gr
Høyde
215 mm
Bredde
155 mm
Dybde
24 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
345

Forfatter