God service er blant annet å tilfredsstille gjester med spesielle behov. Hva gjør servitøren som får vite at gjesten har cøliaki? Stadig flere av oss blir rammet av matallergier eller intoleranser mot typer matvarer. Mange ønsker å ta hensyn til helsen også når de spiser ute, enten de har høyt blodtrykk, høyt kolesterol eller er overvektige. Helsegevinster ved kostomlegging har ringvirkninger som brer seg også til spisegjestene, og de setter stor pris på at kokker og servitører har kunnskap om akkurat deres ønsker og behov.
Les mer
God service er blant annet å tilfredsstille gjester med spesielle behov. Hva gjør servitøren som får vite at gjesten har cøliaki? Stadig flere av oss blir rammet av matallergier eller intoleranser mot typer matvarer. Mange ønsker å ta hensyn til helsen også når de spiser ute, enten de har høyt blodtrykk, høyt kolesterol eller er overvektige. Helsegevinster ved kostomlegging har ringvirkninger som brer seg også til spisegjestene, og de setter stor pris på at kokker og servitører har kunnskap om akkurat deres ønsker og behov.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788200406686
Publisert
1992
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
289 gr
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
144