Få som fortjent handler om historiene, historiefortellerne og de som
videreformidler deres historier. Bokens tittel henspiller på de nye
merkelappene "fortjent oppmerksomhet" og "fortjente kanaler" - satt
opp mot "kjøpt oppmerksomhet" og "egne kanaler". Dynamikken,
troverdigheten og gjennomslagskraften er særdeles forskjellig når du
kjøper deg reklameplass hos andre, selv kontrollerer kanalen du
formidler budskapet ditt gjennom eller gjør deg fortjent til
oppmerksomheten. Boken skal bidra til at virksomheter evner både å
utvikle relevante historier samt få dem gjenfortalt gjennom de mest
effektive kanalene. Den dekker både omtale i tradisjonelle medier og
tilstedeværelse i floraen av nye digitale kanaler.
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788245031560
Publisert
2019
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Fagbokforlaget
Språk
Product language
Norsk
Format
Product format
Digital bok
Forfatter