Få som fortjent handler om historiene, historiefortellerne og de som videreformidler deres historier. Bokens tittel henspiller på de nye merkelappene "fortjent oppmerksomhet" og "fortjente kanaler" - satt opp mot "kjøpt oppmerksomhet" og "egne kanaler". Dynamikken, troverdigheten og gjennomslagskraften er særdeles forskjellig når du kjøper deg reklameplass hos andre, selv kontrollerer kanalen du formidler budskapet ditt gjennom eller gjør deg fortjent til oppmerksomheten. Boken skal bidra til at virksomheter evner både å utvikle relevante historier samt få dem gjenfortalt gjennom de mest effektive kanalene. Den dekker både omtale i tradisjonelle medier og tilstedeværelse i floraen av nye digitale kanaler.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788245031560
Publisert
2019
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Fagbokforlaget
Språk
Product language
Norsk
Format
Product format
Digital bok

Forfatter