Forbrukeratferd

Heftet / 2020 / Bokmål
699,-
På lager, sendes nå

Produktbeskrivelse

Kunnskap om faget forbrukeratferd er avgjørende for alle bedrifter, offentlige institusjoner og organisasjoner som ønsker å lykkes med markedsføringen sin. Forbrukeratferd er basert på godt etablerte teorier innen økonomi, psykologi, sosiologi og sosialantropologi. Læreboken har en praktisk og moderne vinkling med spesielt fokus på temaer som bærekraft, samfunnsansvar, etikk og teknologisk utvikling. Boken inneholder også en rekke illustrerende eksempler fra markedsføringspraksis. Målgruppen for boken er først og fremst studenter innen økonomi og markedsføring, men den vil også være velegnet for markedsførere i praksis.
Les mer »

Detaljer

ISBN13
9788205506329
Format
Product format
Heftet
Utgiver
Vendor
Gyldendal
Språk
Product language
Bokmål
Publisert
2020