Dette er den eneste norske grunnboken i forbrukeratferd. Boken tar for seg viktige teorier omkring forbrukernes atferd ved kjøp og bruk av varer og tjenester. Hvorfor har noen produkter appell i markedet og andre ikke? Forbrukernes kjøpsatferd sier oss hva som ligger bak et kjøp. Boken tar for seg viktige teorier omkring forbrukernes atferd ved kjøp og bruk av varer og tjenester - herunder motiver, informasjonsbehandling, holdningsspørsmål, persepsjon etc. Disse teoriene har også betydelig relevans for flere former for offentlig virksomhet. Sentralt står kjøp og bruk av forbruksvarer. Det er imidlertid også tatt med et kapittel om kjøpsatferd i bedriftsmarkedet . Boken er beregnet på videregående studier i markedsføring, men bør også være av verdi for personer som til daglig arbeider med markedsføring. Denne 8. utgaven av «Forbrukeratferd» er grundig og gjennomgående revidert. I tillegg er det kommet til et nytt kapittel om etikk og sosialt ansvar.
Les mer
Boken tar for seg viktige teorier omkring forbrukernes atferd ved kjøp og bruk av varer og tjenester, herunder motiver, informasjonsbehandling, holdningsspørsmål, persepsjon etc. Disse teoriene har også betydelig relevans for flere former for offentlig virksomhet. Sentralt står kjøp og bruk av forbruksvarer. Det er også tatt med et kapittel om kjøpsadferd i bedriftsmarkedet. Med litteraturliste og stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788215018218
Publisert
2011-03-23
Utgave
8. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
782 gr
Høyde
239 mm
Bredde
167 mm
Dybde
20 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
378