I denne boka tematiserer en rekke av de mest markante stemmene innenfor forbruksforskningsfeltet forbrukerens ansvar. Bidragsyterne undersøker forbruk på forskjellige arenaer ved hjelp av ulike humanistiske og samfunnsvitenskapelige metoder. Boka henvender seg til dem som er opptatt av hvordan vi formes og opptrer som forbrukere og er samtidig svært aktuell for studenter og universitets- eller høyskoleansatte som ønsker inspirasjon og introduksjon til forbruksforskningen.
Les mer
I denne boken tematiseres forbrukerens ansvar. Bidragsyterne undersøker forbruk på forskjellige arenaer, med utgangspunkt i ulike former for materiale og ved hjelp av ulike humanistiske og samfunnsvitenskapelige metoder. De diskuterer blant annet spørsmål som hva slags ansvar som tilskrives forbrukerne, og hvilke forutsetninger de har for å ta ansvar gjennom kjøp av ting og tjenester.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788202306397
Publisert
2009-11-03
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Vekt
670 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
20 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
360