Boken skildrer fire skoleklassers og fire læreres erfaringer med ulike former for skriveopplæring. Den bygger på et forskningsprosjekt og er å betrakte som et innlegg i debatten om skrivepedagogikk i norsk skole. Boka stiller spørsmål om hva man vil med skriveopplæringen og hva som skjer når fornying skal gjennomføres i praksis. Har litteraturliste.
Les mer
Boken skildrer fire skoleklassers og fire læreres erfaringer med ulike former for skriveopplæring. Den bygger på et forskningsprosjekt og er å betrakte som et innlegg i debatten om skrivepedagogikk i norsk skole. Boka stiller spørsmål om hva man vil med skriveopplæringen og hva som skjer når fornying skal gjennomføres i praksis. Har litteraturliste.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788245600902
Publisert
1996
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
285

Forfatter