Dette er ei lærebok i vitskapeleg tenkemåte og metode som klargjer tilhøvet mellom forsking og utviklingsarbeid. Hovudvekta er lagd på empirisk metode, ut frå fleirmetodisk grunntanke. Ho inneheld tre store kapittel om statistikk og metodelære med vekt på prinsipp og teknikkar, utan matematiske detaljar. Boka kan nyttast som innføringsbok for studentar innan utdannningsvitskapelege fagområde som lærarutdanning, pedagogikk, sosialpedagogikk og spesialpedagogikk, og innan samfunnsvitskapane, helse- og sosialvitskap og medisin. Har litteraturliste og person- og stikkordregister.
Les mer
Dette er ei lærebok i vitskapeleg tenkemåte og metode som klargjer tilhøvet mellom forsking og utviklingsarbeid. Hovudvekta er lagd på empirisk metode, ut frå fleirmetodisk grunntanke. Ho inneheld tre store kapittel om statistikk og metodelære med vekt på prinsipp og teknikkar, utan matematiske detaljar. Boka kan nyttast som innføringsbok for studentar innan utdannningsvitskapelege fagområde som lærarutdanning, pedagogikk, sosialpedagogikk og spesialpedagogikk, og innan samfunnsvitskapane, helse- og sosialvitskap og medisin. Har litteraturliste og person- og stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788252143652
Publisert
1994
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Samlaget
Vekt
512 gr
Høyde
241 mm
Bredde
171 mm
Dybde
15 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Nynorsk
Format
Product format
Heftet
Antall sider
263

Forfatter