Det var en gang da webkommunikasjon handlet om hvordan du framsto på ditt eget nettsted. Dette er i dag bare en del av bildet. Dagens kommunikasjon i digitale medier handler om nettsted, søkemotorer, Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn og mer. I en verden av sosiale medier er det ikke bare et spørsmål om hva virksomheter sier om seg selv, men også om hva andre sier om dem. Kommunikasjonsoppgaven blir dermed et langt mer omfattende spill, med behov for spesialiserte strategier og tiltak. Fra triggerord til hashtag gir deg et innblikk i moderne digital kommunikasjon med de flater du trenger å ta i bruk og hva du må gjøre for å utnytte dem effektivt. Boka gir deg en rekke ideer og innspill, enten du driver informasjonsformidling, salg eller markedsføring på nett.
Les mer
Boka gir et innblikk i moderne digital kommunikasjon, med de medier du trenger å ta i bruk og hva du må gjøre for å utnytte dem effektivt. Har ordliste.

Produktdetaljer

ISBN
9788276349375
Publisert
2011-07-15
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Høyskoleforlaget
Vekt
488 gr
Høyde
242 mm
Bredde
171 mm
Dybde
13 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
231

Forfatter