I boken lanserer forfatterne et manifest for vår tids forretningsliv; en motgift mot enfoldig tenkning. De mener at det må tenkes nytt, og det du har lært tidligere må du glemme. Du skal ikke overlate til politikere og direktører å forstå og tolke drivkreftene bak morgendagens samfunn.
Les mer
I boken lanserer forfatterne et manifest for vår tids forretningsliv; en motgift mot enfoldig tenkning. De mener at det må tenkes nytt, og det du har lært tidligere må du glemme. Du skal ikke overlate til politikere og direktører å forstå og tolke drivkreftene bak morgendagens samfunn.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788251839471
Publisert
2000
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Tano Aschehoug
Vekt
480 gr
Høyde
154 mm
Bredde
226 mm
Dybde
21 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
258