Skill deg ut i mengdenDenne praktiske håndboken viser hvordan et klart definert varemerke fører til suksess, og ditt personlige varemerke er intet unntak. Boken gir deg enkle og nyttige verktøy som kan hjelpe deg med å skape ditt personlige varemerke og beherske det med stil. Hva står du for? gir en lettfattelig introduksjon til "Brand Me"-konseptet - hva er merkevaren i deg? Modellen kan brukes både som enkeltperson og i grupper, og er velegnet i lederteam. Hvorfor lese denne boken? * Boken tar opp et tema vi alle føler et behov for, en egen identitet, på en praktisk og lettfattelig måte * Merkevarebygging både i arbeidslivet og i privatlivet er et fagområde i sterk vekst * Denne boken går mye grundigere og profesjonelt til verks enn bøker som beskriver "hvilken farge en skal ha på dressen" for å skille seg ut * Boken vil ikke minst være meget aktuell for alle som vurderer å skifte jobb, enten internt eller eksternt"Målet vårt er ikke bare å hjelpe deg til å få større selvtillit, men også til å få mer verdighet i livet. Det dreier seg om å få klarhet i hva det er som gjør deg annerledes og unik, hva du står for som menneske."Boken Managing Brand Me er tilrettelagt og til dels nyskrevet for norske forhold av Anette Rosencreutz.
Les mer
Boken gir deg enkle og nyttige verktøy som kan hjelpe deg med å skape ditt personlige varemerke. Den gir en lettfattelig introduksjon til "Brand Me"-konseptet. Modellen kan brukes både som enkeltperson og i grupper, og er velegnet i lederteam. Boken vil ikke minst være aktuell for alle som vurderer å skifte jobb, enten internt eller eksternt.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788205335387
Publisert
2004
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal akademisk
Vekt
340 gr
Høyde
157 mm
Bredde
219 mm
Dybde
13 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
182