Med kunnskapsløftet LK06 har det kommet et krav om at alle elever skal kunne uttrykke seg muntlig i matematikkfaget. Språklig samhandling står derfor sentralt når elever og lærer sammen skal skape mening i faget. Denne boken viser hvordan denne samhandlingen kan foregå for at elevene skal kunne oppleve mestring i matematikk, og den tar utgangspunkt i elevenes eget matematikkspråk. Bokens målgruppe er lærerstudenter og lærere som underviser i grunnskolen. Har litteraturliste og register.
Les mer
Med kunnskapsløftet LK06 har det kommet et krav om at alle elever skal kunne uttrykke seg muntlig i matematikkfaget. Språklig samhandling står derfor sentralt når elever og lærer sammen skal skape mening i faget. Denne boken viser hvordan denne samhandlingen kan foregå for at elevene skal kunne oppleve mestring i matematikk, og den tar utgangspunkt i elevenes eget matematikkspråk. Bokens målgruppe er lærerstudenter og lærere som underviser i grunnskolen. Har litteraturliste og register.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788213100243
Publisert
2018-04-19
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Kopinor
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
162

Forfatter