Forfatterne setter fokus på det mobile arbeidslivet. I boken beskriver forfatterne hvordan man skaper kundenærhet, kunnskapsdeling og innovasjon i et mobilt arbeidsliv. Å endre arbeidsform krever mer enn ny teknologi og kontorlokaler: Det starter med å tenke på nye måter. For at endring skal skje i praksis, må tankene omsettes i handlinger. Denne boken gir deg som leder eller medarbeider oppskriften på hva du skal fokusere på, og hvordan du skal lykkes i å ta ut gevinstene: bedre lønnsomhet og mer motiverte medarbeidere. Boken er oppdatert når det gjelder praktiske erfaringer med metoder og utviklingen av ny teknologi.
Les mer
Mobile arbeidsformer er nødvendig for å skape kundenærhet, kunnskapsdeling og innovasjon. Å endre arbeidsform krever at man må tenke på nye måter. Denne boken gir deg som leder eller medarbeider oppskriften på hva du skal fokusere på, og hvordan du skal lykkes i å ta ut gevinstene: bedre lønnsomhet og mer motiverte medarbeidere. Har ord- og litteraturliste.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788202243777
Publisert
2005
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Vekt
324 gr
Høyde
220 mm
Bredde
175 mm
Tykkelse
9 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
158