I andres brød gir en teoretisk innføring i kommunikasjonsfaget og fungerer samtidig som en praktisk håndbok i et fag som er på frammarsj i Norge. Profesjonell kommunikasjon er et nytt fag, hvor det ikke lenger er tilstrekkelig bare å være teknisk dyktig - man skal i tillegg også fylle rollen som kommunikasjonsstrateg og sjeftaktiker i samarbeid og dialog med ledelse, medarbeidere og kunder.Boken består av tre hoveddeler: En del om å arbeide med kommunikasjon, et spennende fag i kraftig vekst En kunnskapsdel som gir en enkel teoretisk innføring i ledelse, organisering og moderne kommunikasjon En praksisdel med modeller, sjekklister og eksemplerBoken er tilpasset norske forhold av Pål B. Horsle. Han har erfaring som redaktør- og informasjonssjef, leder av rådgivningsavdelingen i Statens informasjonstjeneste, høyskolelektor på BI og styremedlem i European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA).
Les mer
En innføringsbok i profesjonell kommunikasjon. Del en tar for seg kommunikasjon som fag, og journalistens rolle. Del to handler om ledelse, organisering og moderne kommunikasjon, og presenterer modeller innenfor Public Relations. Del tre handler om kommunikasjonsarbeid i praksis, med eksempler, modeller og sjekklister. Har litteraturliste og stikkordsregister.
Les mer
Tilpasset norske forhold av Pål B. Horsle

Produktdetaljer

ISBN
9788276346909
Publisert
2006
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Høyskoleforlaget
Vekt
564 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
18 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
335

Oversetter