Boka handler om samspillet mellom de tre viktigste aktørene i en moderne valgkamp: partiene, mediene og velgerne. Boka viser blant annet at politikkens medialisering har hatt konsekvenser for innholdet i valgkampen, og for hvem som har makt over dagsorden. Har register og litteraturliste.
Les mer
Boka handler om samspillet mellom de tre viktigste aktørene i en moderne valgkamp: partiene, mediene og velgerne. Boka viser blant annet at politikkens medialisering har hatt konsekvenser for innholdet i valgkampen, og for hvem som har makt over dagsorden. Har register og litteraturliste.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788215006291
Publisert
2004
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
940 gr
Høyde
176 mm
Bredde
246 mm
Dybde
30 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
431