Dette er en bok for informasjonsmedarbeidere, studenter, ledere, tillitsvalgte, personalansvarlige og alle som har et definert informasjonsansvar i en virksomhet. Med andre ord alle som vil øke sin forståelse for og bedre sin praktiske tilnærming til intern kommunikasjon. Boken handler om hvordan man kan planlegge og tilrettelegge for god intern kommunikasjon. Den tar utgangspunkt i mottakernes behov for informasjon og dialog, og ser på både formelle og uformelle informasjonskanaler. Boken legger vekt på analyse og strategi, planlegging og evaluering og er spekket med praktiske eksempler fra private og offentlige virksomheter. Denne 4. utgaven er oppdatert i forhold til utvikling i faget, spesielt innen etikk og intern kommunikasjon ved kriser. 4. utgave inneholder også en rekke ferske eksempler på intern kommunikasjon i praksis.
Les mer
Bokas utgangspunkt er at interessen for interninformasjon og behovet for kunnskap om dette øker i takt med kravene om endring og omstilling. Den tar for seg planlegging og tilrettelegging av intern kommunikasjon og gir mange praktiske eksempler. Med litteraturliste og stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788215011172
Publisert
2006
Utgave
4. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
679 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
22 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
328

Forfatter