Formålet med boken er å gi leseren en orientering om hvilke utfordringer eksportøren møter på utemarkedene, og å gi en pekepinn om hvordan slike situasjoner kan angripes. Problemområder og muligheter er illustrert med konkrete eksempler hentet fra næringslivet. Med litteraturliste, forfatter og stikkordregister.
Les mer
Formålet med boken er å gi leseren en orientering om hvilke utfordringer eksportøren møter på utemarkedene, og å gi en pekepinn om hvordan slike situasjoner kan angripes. Problemområder og muligheter er illustrert med konkrete eksempler hentet fra næringslivet. Med litteraturliste, forfatter og stikkordregister.
Les mer
Tidligere utg.: Eksportmarkedsføring

Produktdetaljer

ISBN
9788215014012
Publisert
2009-01-16
Utgave
8. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
944 gr
Høyde
240 mm
Bredde
172 mm
Dybde
29 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
512