Boken analyserer hva som får norske bedrifter til å lykkes på internasjonale markeder. Den er basert på norske bedrifters egne eksporterfaringer, og bygger på et omfattende casemateriale og en bred bedriftssurvey. Boken rapporterer fra et forskningsprosjekt som er gjennomført ved SNF (Stiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning) på oppdrag fra Norges Eksportråd.
Les mer
Boka analyserer hva som får norske bedrifter til å lykkes på internasjonale markeder, basert på bedriftenes egne eksportmarkedserfaringer. Boken bygger på et forskningsprosjekt, gjennomført ved Stiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning. For bedriftsledere med strategi- og markedsansvar og studenter i strategi, ledelse, markedsføring og internasjonalisering. Med litteraturliste og stikkordregister.
Les mer
Feil ISBN: 82-518-3401-6

Produktdetaljer

ISBN
9788251834018
Publisert
1995
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Tano Aschehoug
Vekt
750 gr
Høyde
245 mm
Bredde
175 mm
Dybde
20 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
316