Jus og sosiale medier

Heftet / 2013 / Bokmål

Produktdetaljer

ISBN13
9788244621496
Publisert
2013
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Kommuneforl.
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Sider
104
Vekt
220 gr
Høyde
210 mm
Bredde
148 mm
Tykkelse
9 mm
Se alle
Forfatter

Jus og sosiale medier

Heftet / 2013 / Bokmål
Hva kan du skrive og dele på Facebook eller Twitter? Kan arbeidsgiver regulere hva ansatte gjør i sosiale medier? Kan offentlige etater delta fritt i sosiale medier? Denne boken handler om lover og regler . jus . og sosiale medier. Boken gir svar på mange av de spørsmålene som stilles eller som oppstår når bruk av sosiale medier vurderes eller diskuteres. De aller fleste av oss er mer eller mindre aktive i sosiale medier. Likevel er det skrevet lite om jus og sosiale medier i norsk sammenheng. Bokens målgruppe er offentlige og private virksomheter, ansatte i offentlige og private virksomheter og andre brukere av sosiale medier. Jon Wessel-Aas er partner i advokatfirmaet Bing Hodneland og er i tillegg daglig leder i Den internasjonale juristkommisjon, norsk avdeling. Han har sin spesialisering innen medierett, opphavsrett og menneskerettigheter, og har blant annet vært advokat i NRK i en årrekke. Jon Wessel-Aas er en etterspurt foreleser og har forfattet en rekke fagartikler og bokbidrag innenfor sitt fagfelt.
Les mer
Nettpris:
298,-
253,-
På lager, sendes nå

Produktdetaljer

ISBN13
9788244621496
Publisert
2013
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Kommuneforl.
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Sider
104
Vekt
220 gr
Høyde
210 mm
Bredde
148 mm
Tykkelse
9 mm
Se alle
Forfatter

Relaterte produkter