Boka retter seg spesielt mot arbeid med læreplaner i norsk grunnskole etter L97. Den gir nyttig kunnskap til alle som har planlegging av undervisning som oppgave. Boka gir læreplanteoretisk bakgrunnskunnskap, kategorier å tenke i og modeller å arbeide ut fra. Oppmerksomheten rettes mot den teoribaserte, profesjonelle og autonome læreren. Fremstillingen er fylt med konkrete henvisninger, først og fremst til det nye læreplanverket for grunnskolen og til vurderingsmeldingen.
Les mer
Denne innføringen gir læreplanteoretisk bakgrunnskunnskap for læreplanarbeid i skolen, og i offentlig og privat virksomhet. Boka retter seg spesielt mot læreplanarbeid etter L97. Boka henvender seg primært til lærerstudenter, men vil kunne være nyttig for alle som skal planlegge undervisning. Med litteraturliste.
Les mer
Katalogisert etter omslaget

Produktdetaljer

ISBN
9788205304031
Publisert
2002
Utgave
4. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal akademisk
Vekt
430 gr
Høyde
165 mm
Bredde
228 mm
Dybde
15 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
236