Flere studier viser positive utviklingstrekk ved bruk av data i skolen, samtidig er digitale distraksjoner utbredt i norske klasserom. Denne boken handler om hvordan det er å være lærer i teknologirike læringsomgivelser, der både digital læring og digitale distraksjoner er en del av det læreren må håndtere som klasseleder. I Klasseledelse i den digitale skolen settes fokus på hvordan klasseledelse i teknologirike klasserom arter seg, og hva som er mulig å få til innenfor skolens og lærernes rammer. Boken er et resultat av flere års forskning der de fleste forskningsdataene og eksemplene er hentet fra videregående skole, men også fra lærerutdanning og høyere utdanning. Boken er ment for lærerutdannere, lærerstudenter, lærere og skoleledere.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788202405540
Publisert
2014-10-13
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Vekt
316 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
10 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
160