Artiklene i boka beskriver hva lærere gjør for å lykkes med en inkluderende skole, og hvordan de kan håndtere klasseromskompleksiteten. Leseren får innblikk i hva en erfaren lærer gjør når hun møter en ny og krevende 7. klasse, og hvordan læreren leder klassesamtaler og fungerer som veileder i småskolen. Boka har stoff om prosjektarbeid med bruk av IKT som hjelpemiddel på ungdomstrinnet, og en artikkel der vi får glimt fra nyutdannede læreres hverdag. Boka er rettet mot studenter i lærerutdanningene og lærere, skoleledere og rådgivere. Har litteraturlister.
Les mer
Artiklene i boka beskriver hva lærere gjør for å lykkes med en inkluderende skole, og hvordan de kan håndtere klasseromskompleksiteten. Leseren får innblikk i hva en erfaren lærer gjør når hun møter en ny og krevende 7. klasse, og hvordan læreren leder klassesamtaler og fungerer som veileder i småskolen. Boka har stoff om prosjektarbeid med bruk av IKT som hjelpemiddel på ungdomstrinnet, og en artikkel der vi får glimt fra nyutdannede læreres hverdag. Boka er rettet mot studenter i lærerutdanningene og lærere, skoleledere og rådgivere. Har litteraturlister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788215006611
Publisert
2004
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
420 gr
Høyde
170 mm
Bredde
240 mm
Dybde
17 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
245