Porter tar utgangspunkt i den velkjente verdikjeden, og viser at et konkurransefortrinn må skrive seg fra foretakets grunnleggende aktiviteter rundt sine produkter. Med sine mange modeller og teknikker er dette en bok med stor bruksverdi både for utdanning og næringsliv. Oversatt fra engelsk.
Les mer
I denne boka viser forfatteren hvordan markedsføring, produksjon, ledelse, økonomi og andre disipliner samordnes til et helhetsperspektiv på foretaket. Boka er skrevet for utøvere av faget, folk som er ansvarlige for hvordan konkurransefortrinn kan skapes og folk som ønsker bedre forståelse av foretak og deres resultatoppnåelse.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788251829496
Publisert
1992
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Tano Aschehoug
Vekt
1020 gr
Høyde
226 mm
Bredde
156 mm
Dybde
40 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
591

Forfatter