Philip Kotler.s name is synonumous with marketing. His books have sold more than 3 million copies in 20 languages and are read as the marketing gospel in 58 countries. His best-selling Marketing management was named by the Financial Times as one of the 50 best business books ever written. Now Kotler on marketing offers his long-awaited, essential guide to marketing for managers and studens alike, freshly written and based on his phenomenally successfull worldwide lectures.
Les mer
Boka gir en grunnleggende forståelse av moderne markedsføring og gir innsikt i de nye utfordringene som dukker opp i kjølvannet av hyperkonkurranse, globalisering og internett. Den tar for seg databasemarkedsføring, relasjonsmarkedsføring, high-techmarkedsføring, global markedsføring og markedsføring over internett. Har register over selskaper og merkenavn og emneregister.
Les mer
Undertittel hentet fra omslaget

Produktdetaljer

ISBN
9780684860473
Publisert
2001
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Free Press
Vekt
408 gr
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Engelsk
Format
Product format
Heftet
Antall sider
255

Forfatter