Boken er basert på alle de spørsmål Kotler har mottatt fra kunder, studenter, forretningsmenn og journalister om markedsføring opp igjennom årene. Boken er i et spørsmål-og-svar-format, der spørsmålene er inndelt i hovedkategoriene markeder og markedsføring, markedsstrategi, markedsføringsverktøy, markedsplanlegging, markedsføringsorganisasjonen, markedsføringskontroll, bruksområder for markedsføring og markedsføring i eliteklassen.
Les mer
Boken er basert på alle de spørsmål Kotler har mottatt fra kunder, studenter, forretningsmenn og journalister om markedsføring opp igjennom årene. Boken er i et spørsmål-og-svar-format, der spørsmålene er inndelt i hovedkategoriene markeder og markedsføring, markedsstrategi, markedsføringsverktøy, markedsplanlegging, markedsføringsorganisasjonen, markedsføringskontroll, bruksområder for markedsføring og markedsføring i eliteklassen.
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788271460334
Publisert
2006
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Hegnar media
Vekt
391 gr
Høyde
216 mm
Bredde
152 mm
Dybde
20 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Forfatter
Oversetter