Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag
Heftet /
2008
/ Bokmål
Produktdetaljer
ISBN13
9788215010007
Publisert
2008
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Sider
189
Vekt
396 gr
Høyde
241 mm
Bredde
172 mm
Tykkelse
10 mm
Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag
Heftet /
2008
/ Bokmål
Kvalitative metoder spiller en stadig viktigere rolle innenfor markeds- og organisasjonsforskningen. Samtidig har det til nå vært mangel på norsk litteratur som tar for seg den kvalitative delen av det som på engelsk omtales som «Business Research Methods».Denne boken dekker alle de viktige praktiske og teoretiske aspekter ved kvalitative metoder innenfor markeds- og organisasjonsfag. Boken er i første rekke skrevet for studenter som enten tar et kurs i kvalitative metoder eller arbeider med en oppgave der de anvender en kvalitativ tilnærming. Men mye takket være forfatternes utstrakte bruk av praktisk eksempler, vil boken også være et funn for alle som skal gjennomføre praktisk utredningsarbeid.
Les mer
Boka dekker de viktige praktiske og teoretiske aspekter ved kvalitative metoder innenfor markeds- og organisasjonsfag. Den er i første rekke skrevet for studenter som enten tar kurs i kvalitative metoder eller arbeider med en oppgave der de anvender en kvalitativ tilnærming. Men på grunn av utstrakt bruk av praktiske eksempler, kan boka også være interessant for alle som skal gjennomføre praktisk utredningsarbeid. Har litteraturliste.
Les mer
Nettpris:
369,-
310,-
På lager, sendes nå
Produktdetaljer
ISBN13
9788215010007
Publisert
2008
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Sider
189
Vekt
396 gr
Høyde
241 mm
Bredde
172 mm
Tykkelse
10 mm
Relaterte produkter
676,-
349,-
297,-
Heftet /
2019
/ Bokmål
399,-
319,-
334,-