God kvalitetsledelse innebærer å jobbe systematisk med kvalitet i alle faser og aspekter av et prosjekt. I denne prosessen er det viktig at kundens krav og forventninger til kvalitet er tydelige, og at det er et balansert forhold mellom kvaliteten og nytteverdien av produktet eller tjenesten som leveres. Dette perspektivet har tilsynelatende fått mindre oppmerksomhet enn styring og kontroll av timer og fremdrift, men er like grunnleggende og avgjørende for et vellykket prosjekt. Denne boka tar for seg ulike prinsipper for kvalitetsarbeid i prosjekter, og sentrale tema er produkt-/tjenestekvalitet, leveransekvalitet, gjennomføringskvalitet, kvalitet i prosessene og kvalitet på effekter.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788232100859
Publisert
2013-11-18
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Akademika
Vekt
530 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
18 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
274

Forfatter