Denne boken viser hvordan man kan utvikle en sikker bedrift ved å tenke på kundens virkelige behov, og ikke tilby dem noe de bare kan akseptere, men noe som er perfekt. Boken viser også eksempler på 50 bedrifter verden over som har tatt i bruk denne idéen med suksess. Med ordliste, litteraturliste og stikkordregister.
Les mer
Denne boken viser hvordan man kan utvikle en sikker bedrift ved å tenke på kundens virkelige behov, og ikke tilby dem noe de bare kan akseptere, men noe som er perfekt. Boken viser også eksempler på 50 bedrifter verden over som har tatt i bruk denne idéen med suksess. Med ordliste, litteraturliste og stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9780743231640
Publisert
2003
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Free Press Business
Vekt
515 gr
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Engelsk
Format
Product format
Heftet
Antall sider
396