Boka drøfter og tar stilling til spørsmål ved dagens medieutvikling, med forholdet mellom makt og medier som hovedtema. Samtidig diskuterer og drøfter den mediesosiologiske teorier. En innføring i mediesosiologi for studenter i mediefag og massekommunikasjon ved universiteter og høgskoler. Med litteraturliste og register.
Les mer
Boka drøfter og tar stilling til spørsmål ved dagens medieutvikling, med forholdet mellom makt og medier som hovedtema. Samtidig diskuterer og drøfter den mediesosiologiske teorier. En innføring i mediesosiologi for studenter i mediefag og massekommunikasjon ved universiteter og høgskoler. Med litteraturliste og register.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788253016504
Publisert
1993
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Pax
Vekt
510 gr
Høyde
210 mm
Bredde
150 mm
Dybde
25 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
344

Forfatter