Boka drøfter og tar stilling til spørsmål ved dagens medieutvikling, med forholdet mellom makt og medier som hovedtema. Samtidig diskuterer og drøfter den mediesosiologiske teorier. En innføring i mediesosiologi for studenter i mediefag og massekommunikasjon ved universiteter og høgskoler. Med litteraturliste og register.
Les mer
Boka drøfter og tar stilling til spørsmål ved dagens medieutvikling, med forholdet mellom makt og medier som hovedtema. Samtidig diskuterer og drøfter den mediesosiologiske teorier. En innføring i mediesosiologi for studenter i mediefag og massekommunikasjon ved universiteter og høgskoler. Med litteraturliste og register.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788253029221
Publisert
2006
Utgave
4. utgave
Utgiver
Vendor
Pax
Vekt
660 gr
Høyde
220 mm
Bredde
164 mm
Dybde
26 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
402

Forfatter