Tradisjonelle eksamensformer i høgskoler og universitet utfordres nå av nye evalueringsformer, og bruk av mappe er en slik nyskapning. Det som her har betegnelsen mappe, innebærer mer enn bare en samling av utførte arbeidsoppgaver for vurdering. Forfatterne beskriver mappe som et redskap for strukturering av læring og undervisning, og når mappe brukes innføres ofte nye måter å arbeide på for studenter og lærere.
Les mer
Forfatterne beskriver mappe som et redskap for strukturering av læring og undervisning. Når mappe brukes, innføres ofte nye måter å arbeide på for studenter og lærere. Boka tar blant annet opp mappebegrepet og det teoretiske grunnlaget, hvordan bygge opp studieinnhold rundt mappen, hvordan jobbe med mappe som redskap for læring, hvordan strukturere individuelt arbeid og arbeid i grupper, og mappe i avsluttende vurdering. Har litteraturliste og register.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788205329447
Publisert
2004
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal akademisk
Vekt
460 gr
Høyde
170 mm
Bredde
239 mm
Dybde
15 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
240