Markedsføring: styring av kvalitet gir et faglig integrert syn på kvalitetsstyring: Innsikt i kjøperatferd er viktig for å forstå hvordan kunden vurderer produkter. Kundens betydning for kvaliteten på et produkt glemmes ofte i tradisjonell markedsføring, der man slutter å interessere seg for produktet etter salgsøyeblikket. Riktig bruk er imidlertid avgjørende for et produkts kvalitet. Kunden går fra å være konsument til å bli prosument: Han er med på å produsere det han konsumerer. Boka egner seg for undervisning innen generell markedsføring, kvalitetsstyring, kjøperatferd og markedsforskningsmetode.
Les mer
Dette er en videregående lærebok om tjenestemarkedsføring og kvalitetsundersøkelser. dette kan undersøkes.

Produktdetaljer

ISBN
9788200029847
Publisert
1990
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforl.
Vekt
420 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
12 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
217