Boka gir en innføring i de sentrale problemstillingene i markedsføringsfaget, og dens grunnleggende idé er å vise mangfoldet i fagets teorigrunnlag, og samtidig forklare behovet for helhetlig tenkning i forbindelse med praktisk problemløsning. Med spørsmål, praktiske eksempler, litteraturliste og stikkordregister. Illustrert. Boka er først og fremst skrevet til bruk i undervisning på høyskoler og universitet.
Les mer
Boka gir en innføring i de sentrale problemstillingene i markedsføringsfaget, og dens grunnleggende idé er å vise mangfoldet i fagets teorigrunnlag, og samtidig forklare behovet for helhetlig tenkning i forbindelse med praktisk problemløsning. Med spørsmål, praktiske eksempler, litteraturliste og stikkordregister. Illustrert. Boka er først og fremst skrevet til bruk i undervisning på høyskoler og universitet.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788251835862
Publisert
1997
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Tano Aschehoug
Vekt
1090 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
32 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
589