Forfatteren identifiserer de ti viktigste feilene i dagens markedsføringspraksis, og hvert punkt er viet ett kapittel hvor han først lister opp tegn og symptomer som indikerer hvorvidt et selskap er selvforskylt sin svakhet, for så å foreslå forbedringer som skal styrke selskapets praksis.
Les mer
Forfatteren identifiserer de ti viktigste feilene i dagens markedsføringspraksis, og hvert punkt er viet ett kapittel hvor han først lister opp tegn og symptomer som indikerer hvorvidt et selskap er selvforskylt sin svakhet, for så å foreslå forbedringer som skal styrke selskapets praksis.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788271461317
Publisert
2005
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Hegnar media
Vekt
285 gr
Høyde
217 mm
Bredde
155 mm
Dybde
15 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
114

Forfatter
Oversetter