«Markedsføringsledelse» er en innføringsbok som dekker alle emnene en markedsfører må beherske. Boken er en klassiker gjennom mange år. Den er basert på internasjonal forskning, men er forankret i norsk virkelighet gjennom et bredt tilfang av norske eksempler. 10. utgave har vært gjenstand for en gjennomgående revidering og oppdatering. Blant annet blir forholdet mellom bærekraft og markedsføring gjennomgående belyst. «Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken ? enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier. Denne boken har egen nettressurs: www.universitetsforlaget.no/mfl
Les mer
1. utg. Oslo : Tanum-Norli, 1984

Produktdetaljer

ISBN
9788215037080
Publisert
2021-08-13
Utgave
10. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
1363 gr
Høyde
278 mm
Bredde
195 mm
Dybde
26 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
540