Trygt forankret i oppdatert internasjonal forskning og breddfull av gode norske eksempler. Denne boken gir deg en lettlest, oppdatert, grundig og oversiktlig innføring i markedsføring. «Markedsføringsledelse» er en innføringsbok som dekker alle emnene en markedsfører må beherske. Boken er en klassikker gjennom mange år. Den er er basert på internasjonal forskning, men er forankret i norsk virkelighet gjennom et bredt tilfang av case og eksempler fra norsk næringsliv. 9. utgave har vært gjenstand for en gjennomgående revidering og oppdatering. Blant annet er det skrevet et nytt kapittel 13 om tjenestemarkedsføring og servicemedarbeideren. Digital markedsføring og markedsføring gjennom sosiale medier har fått en viktig plass i flere kapitler. I tillegg har boken fått tilført mange nye og aktuelle eksempler. «Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken - enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier.
Les mer
1. utg. Oslo : Tanum-Norli, 1984

Produktdetaljer

ISBN
9788215030364
Publisert
2018-08-17
Utgave
9. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
1710 gr
Høyde
278 mm
Bredde
197 mm
Dybde
35 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
622