Markedsføringsledelse - Kort og godt er en konsis og presis innføring i markedsføringsledelse. Boken er eksemplifiserende og forklarende og har til formål og gi en oversikt og innblikk i markedsføringens mange aspekter. Boken gir forståelse for markedsføringsprosessens forløp og egner seg utmerket for studenter som tar kurs i markedsføring og trenger en overordnet innføring i markedsføringsledelse. Boken vil også være meget nyttig som repetisjonshefte i forbindelse med eksamensforberedelser.
Les mer
Boken gir en innføring i markedsføringsledelse, og har til formål å gi en oversikt og innblikk i markedsføringens mange aspekter. Boken er skrevet med utgangspunkt i Kotlers og Kellers Marketing managament. Med opplysninger om forfatterne.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788215008127
Publisert
2005
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
318 gr
Høyde
226 mm
Bredde
151 mm
Dybde
16 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
188