For studenter, lærere og ledere som er opptatt av markedsorientering og kvalitetsledelse i tjenestebedrifter. Boka tar opp problemstillinger som forskjellen mellom markedsorientering og kvalitetsledelse, sammenhengen mellom kvalitet og lønnsomhet og mellom kvalitet og markedsorientering, og hvordan myndighetene og organisasjonene kan bidra til markedsorientering og vektlegging av kvalitet. Med stikkordregister.
Les mer
For studenter, lærere og ledere som er opptatt av markedsorientering og kvalitetsledelse i tjenestebedrifter. Boka tar opp problemstillinger som forskjellen mellom markedsorientering og kvalitetsledelse, sammenhengen mellom kvalitet og lønnsomhet og mellom kvalitet og markedsorientering, og hvordan myndighetene og organisasjonene kan bidra til markedsorientering og vektlegging av kvalitet. Med stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788251833455
Publisert
1996
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Tano Aschehoug
Vekt
530 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
18 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
245